REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Polska] Walka deweloperów na promocjeartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Walka deweloperów na promocje
Nowe mieszkania sprzedają się świetnie, ale ofert na rynku szybko przybywa. U progu jesieni, jak się...
Hard dyskonty Vollmart zdobywają polski rynekartykuł
Pokaż artykuł
Hard dyskonty Vollmart zdobywają polski rynek
Sieć nowoczesnych hard dyskontów Vollmart, należąca do Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group, rozszerza działalność na polskim rynku. Aktywnie poszukuje nowych lokalizacji pod kolejne sklepy.
Jakie są aktualne ceny działek pod nowe obiekty handlowo-usługowe w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Jakie są aktualne ceny działek pod nowe obiekty handlowo-usługowe w Polsce?
Transakcje rynku gruntów handlowo-usługowych zdominowane były w ostatnich miesiącach przez zakupy średnich i mniejszych działek, szczególnie w miastach liczących od 50 do 100 tys. mieszkańców. Według Colliers średnie ceny transakcyjne utrzymywały się na podobnym poziomie jak w ciągu minionych 5 lat.
Widać wyhamowanie wojny cenowej wśród dyskontów. W sklepach będzie coraz drożej [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Widać wyhamowanie wojny cenowej wśród dyskontów. W sklepach będzie coraz drożej [RAPORT]
Eksperci rynkowi przewidują, że po wakacjach codzienne zakupy zdrożeją rdr. o ok. 5 proc. Argumentują to m.in. wzrostem inflacji, cen gazu i energii elektrycznej, a także poprawą sytuacji finansowej Polaków. Mówią też o tym, że w jakimiś stopniu wyhamuje wojna cenowa sieci handlowych, bo Polacy są nią już zmęczeni.
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
[Polska] Walka z wiatrakami?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Walka z wiatrakami?
Trendy światowe w zakresie energii odnawialnej mogłyby wskazywać, że energetykę wiatrową czekają zło...
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Nie tylko Lidl i Biedronka rywalizują o konsumentów. Jakie są kierunki rozwoju spożywczych sieci handlowych w Polsce?
Po erze supermarketów i hipermarketów sklepami pierwszego wyboru Polaków stały się dyskonty i mniejsze formaty. Pomogły w tym strategiczny rozwój sieci i dążenie do bliskości fizycznej placówek handlowych zgodnie z trendem "proximity retail", który umocnił się w pandemii. W najnowszym raporcie pt. “Nie tylko rywalizacja Biedronki z Lidlem” eksperci Colliers przeanalizowali strategie rozwoju największych graczy branży spożywczej na polskim rynku.
W Dzierżoniowie zostanie otwarty pierwszy na Dolnym Śląsku sklep niemieckiej sieci Woolworthartykuł
Pokaż artykuł
W Dzierżoniowie zostanie otwarty pierwszy na Dolnym Śląsku sklep niemieckiej sieci Woolworth
Niemiecka sieć dyskontowa Woolworth otworzy pierwszy sklep w województwie dolnośląskim. Partner Development z grupy Retail Partners podpisał z siecią Woolworth umowę na najem powierzchni w parku handlowym w Dzierżoniowie przy ul. Prochowej. Tym samym zamyka proces komercjalizacji otwartego z końcem kwietnia obiektu.
[wielkopolskie] Galeria Leszno osiąga 100% komercjalizacji powierzchni handlowejartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Galeria Leszno osiąga 100% komercjalizacji powierzchni handlowej
W październiku w Galerii Leszno swoje lokale otworzyło dwóch nowych najemców – Pako Lorente i sieć d...
[Wrocław] W centrum Wrocławia rozmnażają się Biedronkiartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] W centrum Wrocławia rozmnażają się Biedronki
Najpierw był budynek ''Kameleona''. W ostatnim czasie dołączyły do niego dwie nowe lokalizacje w ści...
[wielkopolskie] Kolejny butik odzieżowy otworzył się w galerii Tęcza w Kaliszuartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Kolejny butik odzieżowy otworzył się w galerii Tęcza w Kaliszu
W galerii Tęcza w Kaliszu otworzył się salon sieci TXM – Textil Market. Lokal o powierzchni 420 mkw....
Wybudować – sprzedaćartykuł
Pokaż artykuł
Wybudować – sprzedać
Rezydencja, osiedle, villa, apartamenty, ogrody... Różne nazwy powstających obecnie inwestycji mają...
Niemiecka sieć Woolworth na koniec 2023 roku chce mieć ok. 10 sklepów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć Woolworth na koniec 2023 roku chce mieć ok. 10 sklepów w Polsce
Woolworth to niemiecka sieć dyskontów i domów towarowych, która od maja będzie obecna w Polsce. Pierwszy sklep pod szyldem Woolworth zostanie otwarty w Krakowie w parku handlowym Atut Galicyjska. Planuje na koniec 2023 r. otworzyć łącznie ok. 10 sklepów w Polsce.
Aldi otworzy swój trzeci sklep w Jeleniej Górze. Znamy datę otwarciaartykuł
Pokaż artykuł
Aldi otworzy swój trzeci sklep w Jeleniej Górze. Znamy datę otwarcia
W Cieplicach, przy ulicy Wolności 239a od kilkunastu tygodni trwają prace modernizacyjne w budynku,...
Jak deweloperzy omijają wskaźniki „Rodziny na swoim”?artykuł
Pokaż artykuł
Jak deweloperzy omijają wskaźniki „Rodziny na swoim”?
Dzięki dość wysokim wskaźnikom cenowym dla programu „Rodzina na swoim” rola, jaką ten program odgryw...
Niemiecka sieć sklepów Woolworth wchodzi do Polski. Jeden z pierwszych otworzy w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć sklepów Woolworth wchodzi do Polski. Jeden z pierwszych otworzy w Krakowie
Kolejna duża niemiecka sieć sklepów detalicznych wchodzi do Polski. Tym razem jest to Woolworth, która od 2010 roku z powodzeniem prowadzi ekspansję we własnym kraju, a w 2023 roku otworzy swoje pierwsze sklepy na terenie Polski.
[Kraków] Budynek wielorodzinny, ul. Walerego Sławkainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Budynek wielorodzinny, ul. Walerego Sławka
Kraków, Podgórze
[Wrocław] Od 10 lipca można zwiedzać Stadion Miejski. Ale tylko grupowoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Od 10 lipca można zwiedzać Stadion Miejski. Ale tylko grupowo
Spółka Wrocław 2012, zarządzająca Stadionem Miejskim wprowadziła możliwość zwiedzania piłkarskiej ar...
Sieć marketów niespożywczych Action otworzyła pierwszy sklep w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Sieć marketów niespożywczych Action otworzyła pierwszy sklep w Warszawie
W czwartek, 1 października holenderska sieć dyskontów niespożywczych Action otworzyła pierwszy sklep...
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
W pierwszym kwartale 2023 roku w Polsce przybyło 12 obiektów handlowych
Rynek handlowy ma za sobą dobre otwarcie roku. W pierwszych trzech miesiącach br. przybyło 107,4 tys. mkw. powierzchni zakupowej w postaci 12 obiektów. Są to głównie parki handlowe o powierzchni do 10 tys. mkw., choć nie zabrakło większych projektów – wynika z najnowszego raportu CBRE. Wśród najemców najszybciej przybywa dyskontów niespożywczych. Rozwijają się także obiekty wielofunkcyjne, tworzące miejsca spotkań, w których zakupy są jedną z funkcjonalności. W budowie pozostaje 362,3 tys. mkw. przestrzeni handlowej, która zasili głównie mniejsze miejscowości.
REKLAMA